3 grudnia 2015

Przez wieczor na zachodzacym sloncu.

Dobry wieczór!
Dzisiaj był dosyć nudny dzień. Nic się nie wydarzyło, nie licząc próbnych egzaminów. Z języka polskiego nie mogę narzekać, jedynie matematyka poszła mi dosyć słabo. Na zwieńczenie tego dnia postanowiłam wybrać się na krótką przejażdżkę po Wyspach Zachodzącego Słońca.








Muszę już uciekać, ponieważ idę przypominać sobie matematykę.



6 komentarzy:

  1. Daj spokoj, ja z fizyki i chemi strzelalam. Bardzo duzo bylo rzeczy ktorych nie przerobilismy. A wczorajszy test z historii to chyba jakis napalony (wzgleden historii) pojeb ukladal :v Ze niby oni mysla, ze w szkole sie przerabia piesni narodowe? Serio. Dojebali z tym zdjeciem boga o pytaniami. U mnie 90% osob zaznaczyla: judaizm, arabskie i synagoge :vvv
    * Mam nadzieje, ze pisalas te same testy (te same wydawnictwo) i wiesz o co mi chodzi XD*
    Zadania otwarte z matmy byly dla mnie mega dziwne i tylko trzecie sprobowalam zrobic, ale chyba mam zle.

    Jak oni wgl moga dawac tematy z konca podr dla 3 kl (historia), jak my to dopiero w czerwcu bedziemy przerabiac (wiekszosc szkol). Brak logiki.

    Osie czasu na historii byly tak kurwa nie jasne, ze u mnie ludzie sie zalamali (ci co maja oceny 1-3 na semestr, a nawet ci co maja 5 sie glowili i mowia, ze maja bledy). Wos byl latwy, geografia i matma ogolem chyba tez latwe byly..

    Z fizyki byly 2 zadnia ktorych my jeszcze nie mielismy. Z chemi nie bralismy alkoholi. Albo to zadanie z tymi odp Metan, etan, siarkowodor i meto cos tam XDDD Ty nawet nie wiedzielismy co to jest to meto cos tam XDDD Niby droga eliminacji mozna to zrb, ale nie bylam pewna czy to, ze nauczyciel mowi, ze siarkowodor jebie zgnilymi jajami, a na tescie "zgnila ryba" to roznica :vvv Z bio nie omawialismy dokladnie tych cukrow i tluszczy chyba.

    Nad tym zadaniem z X i Y na chemii rozkminialam 10 min i tak szczelilam XDDDD

    Polski u mnie byl porazka tak samo. Temat rozpeawki byl tak zjebany, ze pewnie nawet 1 pkt nie bede miala z niej :')


    Troche sie rozpisalam, niektore zdania pewnie sa malo sensowne, ale cii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie odstresowywalam na sso wczoraj i dzisiaj :')

      Usuń
    2. Wow ale się rozpisałaś :0 Muszę Cię zawieść, ale nie jestem jeszcze w gimnazjum. ( tak bardzo podstawówka )

      Usuń
    3. Eh, a ja sie tak rozpisalam, bo myslalam, ze tez je pisalas :(

      Usuń
  2. Nie chodzi o to ze to mało tylko tak wczesnie ;)

    OdpowiedzUsuń