18 lutego 2016

Ludzka dociekliwość zwykle kończy się na wiewiórkach.

No cze
Bez zbędnego gadania, od razu mówię do rzeczy. Zaczynam nowy rozdział w swoim życiu, dosłownie. Idę do gimnazjum, zdaję egzaminy, dorastam i zmieniam zainteresowania.
Z tego względu do odwołania zawieszam tego bloga.
W marcu powinnam się odezwać.
Do zobaczenia!

...

Dobra, tak serio. Nie, nie kończę całkowicie, ale posty ograniczą się do dwóch w tygodniu, bo najzwyczajniej w świecie zainteresowało mnie też coś innego oprócz sso, więc na to także chcę poświęcić swój czas. Jeśli ktoś coś to tytuł mówi wszystko - wiewiórki. Może mnie wyśmiejecie, ale tak. Właśnie wiewiórki ze słodkiego filmu Alvin i wiewiórki. Razem ze szkolną przyjaciółką wiążemy zainteresowanie i piszemy opowiadania. Znaczy ja piszę, ona czasami podsyła mi pomysły. 


...

Tak to już jest moi mili, jedno się zaczyna, a drugie kończy, a my ludzie w obiegu czasu nie potrafimy nad tym zapanować.


8 komentarzy:

  1. Powodzenia w pisaniu opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej... ty mówisz o egzaminach z podstawówki? No bo jeśli masz 12 lat...
    Za moich czasów[brzmi, jakbym była jakaś stara, czy coś, ale mam na myśli, że ja jeszcze idę tym starym programem edukacji(przedostatni rocznik.. pierwsza gimba ma już nowy program), a nie tym nowym, którym ty idziesz), to to było mega proste. Ja, jak to pisałam, to byłam chora i miałam gorączkę(poszłam, bo nie chciałam w innym terminie pisać..) i napisałam miód malina... a było mega łatwiutkie...

    To takie na marginesie, abyś się nie stresowała i nie podchodziłą do tego jak do matury.. po za tym... ten program, w którym mają usuwać gimby nie wejdzie za szybko, a wyniki z tego testu z podstawówki nie ma większego znaczenia... każda gimba musi Cię przyjąć.

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są jeszcze łatwiejsze te testy

      Usuń
    2. Te testy szóstoklasisty były mega łatwe i nie ma się czym stresować, naprawdę :D (jeżeli chodzi o egzamin z podstawówki);))

      Usuń
  3. Nie będę się śmiać, bo ja sama się w nich zakochałam i z koleżanką robimy jak ty :P

    OdpowiedzUsuń