25 października 2016

Nowe stajnie!

Witajcie kochani ♥
Czas na kolejne, ekscytujące wieści z biura Star Stable! Wreszcie mogą ujawnić nam główną zajawkę Mojej Stajni – aktualizacji, która zmieni wygląd naszych stajni!


Moja Stajnia zastąpi stare stajnie, które widzicie dzisiaj w grze. Będzie to jedna z najbardziej epickich aktualizacji w naszej historii! W chwili obecnej możecie mieć w stajni łącznie 9 koni, plus ten, na którym siedzicie. Jednak w Mojej Stajni dostaniecie 2 dodatkowe miejsca całkowicie za darmo! 11 koni, plus ten, na którym siedzicie oznacza całkowitą liczbę dwunastu koni w stajni macierzystej! Jeśli dwa dodatkowe miejsca to za mało, będziecie mogli powiększyć swoje stajnie. Liczba miejsc, do których możecie powiększyć stajnię to 14, 16 lub 18! 


Jako część aktualizacji "Moja Stajnia", usuwamy Wyspę Koni i zastępujemy ją własnym padokiem. Teraz możecie tam trzymać tyle koni, ile tylko chcecie! I wiecie co? Dostęp do padoku jest całkowicie darmowy. Koniec z płaceniem za Wyspę dla Koni!

Padok działa w dokładnie taki sam sposób jak Wyspa Koni. Nie będziecie ich widzieć, ale możecie tam wysłać tyle koni, ile tylko chcecie. Zupełnie za darmo!

Moja Stajnia zostanie wypuszczona już w listopadzie!

JAK WAM SIĘ PODOBA?
CO O NIEJ SĄDZICIE?

1 komentarz: