25 czerwca 2015

Liebster Blog Awards


Hej!
Dzisiaj zostałam nominowana przez Roksanę i Julię do Liebster Blog Awards. Jest ich sporo, więc po prostu pomieszałam je ze sobą.

Jak spędzisz wakacje?
-W sumie sama jeszcze nie wiem. Będę odpoczywać w domu lub gdzieś wyjadę.

Lubisz pisać posty?
-No pewnie, że lubię pisać posty. Nie prowadziłabym tego bloga, gdybym tego nie lubiła.

Masz zwierzaka, jak tak to jakiego?
-Tak, mam zwierzątko i to nawet kilka. Dwa króliczki, pies i kot.

Ulubiona książka lub czasopismo?
-
Nie mam takich. Wszystkie książki, które czytałam były nieziemskie.


Ulubione danie?
-Zupa pomidorowa

Jeździsz konno w rzeczywistości lub chciałabyś zacząć?
-Niestety nie jeżdżę, ponieważ najbliższa stajnia jest bardzo daleko i nie wyrabiałabym się z lekcjami jak i z jazdą.

Czego nie lubisz lub co zmieniłabyś w SSO?
-Zmieniłabym grafikę włosów na bardziej naturalną, poświęciła więcej czasu na ogólne kształty terenu, aby drzewa miały bardziej rzeczywiste liście.

Twój ulubiony przedmiot w szkole?
-Język polski.

Twój ulubiony napój to?
-Woda mineralna.

W jakim województwie mieszkasz?
-Zachodniopomorskie.

Kiedy masz urodziny?
-Jedenastego listopada.


Jutro tylko odebrać świadectwo i wolne od szkoły. Z jednej strony troszkę mi smutno, że nie będziemy się widzieli przez ten wolny czas, ale możemy się spotykać. Ja w poniedziałek idę z koleżankami na pizzę.

Macie jakieś pierwsze wakacyjne plany?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz