4 czerwca 2017

100 powrót?

Hejka naklejka
Tak szczerze to już nie mam sił się usprawiedliwiać, górą zawsze idzie moje lenistwo :((
Tym razem jednak serio chciałabym się za to zabrać + idą wakacje więc może coś z tego będzie
Postaram się do was odezwać z normalnym postem już w środę
(trzymajcie kciuki)

Ten post usunę, gdy dotrze do dużej liczby moich czytelników.
Jeżeli w ogóle jeszcze tacy są


8 marca 2017

Nowe konie!

Hej!
Dzisiaj do Jorvik przybyły trzy nowe konie. Plotki głoszą, że już raz pojawiły się w grze - oczywiście przez przypadek - i dlatego zespół został zmuszony dodać je w tej aktualizacji... 
Mnie od samego początku zauroczył ten siwy Pinto i postanowiłam go zakupić.


Dobranoc!
Na początku dziewczyny, które spotkałam na Farmie Marleya proponowały mi imię Grayboy, ale pasowało mi do niego Piepie i tak go właśnie nazwałam.


Tak oto w mojej stajni pojawił się
Piepie!


Pozostałe dwa konie - island w Nowej Grani oraz fiord w Dolinie Ukrytych Dinozaurów - także czekają aż je zaadoptujecie i przyjmiecie do swojej stajni!

Podobają Wam się nowe konie?
Kupiliście któregoś?
Charke ♥

Pssst...
Szczęśliwego Dnia Kobiet!

5 marca 2017

Kontynuacja zadań z Jamie Olivetree!

Hejka! ♥
Dzisiaj - po codziennym robieniu reputacji - udało mi się w końcu odblokować dalszy ciąg zadań w kawiarence Jamie Olivetree!


Znowu dostajemy propozycję wspólnej pogawędki, najpierw jednak musimy pomóc Jamie w kuchni. Potrzebuje ona drugiej pary rąk do pieczenia swoich ulubionych muffinków czekoladowych. Oczywiście jako mistrzynie kuchni zgadzamy się i z chęcią pomagamy Jamie. Dzięki trafnym instrukcjom kobiety szybko udaje nam się upiec babeczki... Pomijając mały wypadek z ciastem...


Naturalnie po pieczeniu trzeba wszystko posprzątać. Podwijamy rękawy i zaczynamy zmywać naczynia. Niestety, opowieści Jamie tak nas znudziły, że zasnęłyśmy przy myciu!



Na szczęście Jamie nie zwróciła na to uwagi i nadal została przy swojej propozycji przeryw na kawę. Wspólnie wychodzimy na zewnątrz i siadamy przy stoliku. Znowu czujemy się sennie, powieki stają się ciężkie i... ah! Znowu zasnęliśmy!



Tutaj zadania się kończą, nie ma dalszej możliwości wbijania reputacji. W nagrodę dostajemy od Jamie super mega uroczą koszulkę z nadrukiem muffinka i możliwość zakupu innych ubranek w sklepikach obok kawiarenki.


Podobały Wam się zadania?
Na ile byście je ocenili?
Charke ♥

2 marca 2017

Nowy kod

Kod na 200 Star Coins i 15 dni Star Rider!
Tylko dla nowych graczy!



1 marca 2017

Kawiarnia Jamie - nowe zadania!

Cześć i czołem!
Jako że znalazłam trochę wolnego czasu na napisanie posta, postanowiłam dać o sobie znak. 
Dzisiejsza aktualizacja wprowadza nam historię kawiarenki Jamie Olivetree w Nowej Grani. Musimy pomóc jej w codziennych zadaniach. Zaczynamy od zbierania pustych butelek po mleku, zostawionych na schodach przez mieszkańców.



Następnie napełniamy puste butelki, żeby znowu móc rozwieźć je ludziom. W nagrodę za nasze poczynania otrzymujemy chleb dla naszego konia, za to nasza postać ma chwilę czasu na podwieczorek z Jamie. Mamy możliwość wejść do jej domu, aby wyciągnąć ciasto z piekarnika. Gdy jednak wchodzimy do środka, okazuje się, że w mieszkaniu wybuchł pożar.


Oczywiście, jako że jesteśmy dzielne i waleczne, od razu łapiemy za gaśnicę i po krzyku.
Mogłybyśmy właściwie zacząć już naszą wspólną herbatkę, gdyby nie fakt, że upieczone ciasto jagodowe musimy zanieść do Petunii.


Dziewczyna na początku trochę marudzi, ale potem niechętnie przyjmuje ciasto. 
Teraz zostało nam tylko usiąść przy stole i odpocząć.


Rozmowa najwyraźniej była dosyć nudna, bo jak się później okazało, nasza postać przesypia całą pogawędkę. Zadania kończą się reputacją i najwyraźniej niedługo odkryjemy ciąg dalszy. Bardzo interesują mnie te dwa urocze sklepiki i na pewno kupię parę nowych rzeczy!



Moim zdaniem nie są to najlepsze i najciekawsze zadania, ale dostarczają trochę rozrywki. 
Najbardziej cieszę się chyba z jakiejś reputacji, bo będziemy mieli co robić :D


Tymczasem ja muszę lecieć ogarnąć trochę pracę domową.
Do zobaczenia
Charke ♥

23 lutego 2017

Mapa walentynkowych listów




★ 1 - Zamek Srebrnej Polany, Baronowa, nagroda: bela siana
★ 2 - Opactwo Doyla, Tan, nagroda: bela siana i piknik
★ 3 - Południowa Plażą Moorland, Thomas Moorland, nagroda: torba na zwierzątko i jabłko
★ 4 - Wioska Zachodni Przylądek, Pi, nagroda: Miłość Mazarin (ciasteczko)
★ 5 - Farma Złotej Ostrogi,  Pani Drake, nagroda: kawa i kanapka
★ 6 - Akry Południowego Morza, Kapitan Brus, nagroda: kanapka
★ 7 - Wioska Valedale, Avalon, nagroda: owijki
★ 8 - Fort Pinta, Polly, nagroda: marchewka i piknik
★ 9 - Wzgórze Nilmera, pracownik na plaży Moorland, nagroda: jabłko i marchewka

22 lutego 2017

Reakatywacja Nutty Aces?

Hej wszystkim ♥
Minęło sporo czasu od mojego ostatniego posta na tym blogu. Nie miałam weny na prowadzenie jego, na Star Stable też wchodziłam dosyć rzadko. Po ostatniej aktualizacji jednak udało mi się założyć klub o nazwie...
Nutty Aces Club

Niektórzy pamiętają czasy świetności Nutty Aces. Było to jakieś dwa lata temu. Byłam jego właścicielką, jednak presja i mój młody wiek zaważyły o jego rozwiązaniu. 
Gdy w ubiegłą środę dodane zostały nowe nazwy klubów, postanowiłam przejechać się i zobaczyć czy jest coś ciekawego. Całkowicie przypadkiem przyszło mi na myśl, aby zobaczyć, czy nazwa Nutty Aces jest wolna. Nie było. 
Nie poddawałam się jednak. Popatrzałam na puste pole w trzeciej kolumnie. Może z dopiskiem 'Club' będzie wolne? 
I co? Głupi zawsze ma szczęście :D
Strzał w dziesiątkę!

Nie zastanawiałam się długo, oczywiście, założyłam go. Nie wiem jednak, czy jest w ogóle sens go reaktywować i prowadzić od nowa. Prosiłabym Was, abyście wyrazili swoją opinię i poinformowali mnie w komentarzu. Wasze zdanie jest dla mnie i dla przyszłości tego klubu bardzo ważne. To wy zdecydujecie, czy ma on powstać od nowa i wrócić do starych dobrych czasów?

Jeśli jakiś zagubiony orzeszek ze starego NA chciałby do nas dołączyć to także byłoby bardzo miło! :D

9 stycznia 2017

Powitanie!


Hej hej! ♥
Z tej strony Wasza kochana Charlotte...
Ktoś w ogóle jeszcze mnie pamięta?
Tak więc, nie przedłużając, lecimy z krótkimi wyjaśnieniami. Nie było mnie na blogu strasznie długo, mamy już nowy rok i pomyślałam sobie, że warto byłoby troszeczkę ogarnąć ten cały bałagan. Nie będę kolejny raz tłumaczyć dlaczego mnie nie było, raczej jest to mało interesujące, ale wracam. Na jak długo? Nie wiem, pożyjemy, zobaczymy... No... :D
A tymczasem zapraszam Was mordeczki do przeczytania posta, którego miałam zaszczyt napisać u Melissy na blogu i mam nadzieję, że będę miała jakieś przypływy weny i spotkamy się tu nie raz!

POST U MELISSY 

Zapraszam! ♥