2 maja 2016

Podróżnik odkrywa nowe zajawki


Nie na ziemi, to pod ziemią
~Logika sosa

22 komentarze:

  1. Widziałam to przed chwilą na grupie na FB "Storyofmajstarstable" omg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo zaraz po dodaniu posta, wstawiłam to na fb.

      Usuń
  2. To było już całkiem dawno odkryte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to szkoda, że o tym nie wiedziałam.

      Usuń
  3. Super ^^ A ja ślepa, przejeżdżałam tam przed chwilą i nie zauważyłam xd Ring? A może to rozbudują i będą cs? Tego mi brakuje w Eponie ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż ja i moje skojarzenia, bardziej się przyjrzałam i widzę KURNIK xd

      Usuń
    2. #JaiMojaWyobraźnia

      Usuń
    3. Aż zakrztusiłam się powietrzem xD Kurnik XD

      Usuń
  4. Ja tam widzę coś w stylu rowu z wodą, taka przeszkoda dla koni XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ring do Jorviksu? Czy jakoś tak :p
    Może chodzi o zawody, trening Rickiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno to widziałam, tak przy odblokowaniu, zawsze patrzę pod ziemię, bo tam jest duuuużo rzeczy *-*
    ale teraz mogę na to popatrzeć, bo w grze tym miota jak szatanem :v

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się wydaje ze to Ring do Jor Jitsu (czy jakos tak xD) i bedą z nim związane zadania z Rickiem itd. w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi przypomina trampolinę xDD B)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tam przypomina coś w stylu miejsca do boksowania xD ławeczki, a w środku duże ogrodzone pole XD

    OdpowiedzUsuń