9 maja 2015

Zakupy

Hej!
Dzisiaj wybrałam się na poważne zakupy.
Pierwsze co zrobiłam to zmieniłam fryzurę. Nie sądzę, abym miała ją długo, bo mi właściwie co tydzień podoba się jakaś inna. Szczęście ta nie była taka droga, więc można ją będzie spokojnie zmienić.
Na razie jestem blondynką!

Bardziej lubuję się w delikatnych akcentach, chodź nigdy nic nie wiadomo i może jeszcze kiedyś wyskoczę z jakimś ombre.

Dzisiaj także mam o 17 spotkanie klubowe, więc potrzebowałam kompletnego stroju. Nie miałam tylko odpowiednich spodni i butów. Sądzę, że Julia idealne dobrała strój, więc nawet z chęcią go kupiłam. Postaram się dzisiaj dać jeszcze jeden post ze zdjęciami po spotkaniu klubowym. 

Jak mogliście już zobaczyć w poprzednim poście, zakupiłam także jednego z nowych Quarterów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz