26 lipca 2015

Przejażdżka

Hej ♥
Dzisiaj postanowiłam zrobić sobie krótką przejażdżkę z Midnightangel po Moorland. Pomyślałam, że fajnie byłoby tak zwiedzić te strony, w których rozpoczynało się swoje pierwsze kroki w grze. Szczerze muszę Wam powiedzieć, że nigdy nie ciągnęło mnie jakoś do dokładnego zwiedzenia tego miejsca, ale przyznam, że ma w sobie wiele uroków, którym warto przyjrzeć się dokładniej.
















Jeśli ktoś nie ma pomysłu na spędzenie czasu to serdecznie polecam taką przejażdżkę. Zwiedzenie tych najbliższych Ci stron. :D Jak mogliście też zauważyć trochę prędzej zamknęłam konkurs. Chciałabym jak najszybciej podać wyniki, ponieważ będę wyjeżdżać już niedługo, a chcę mieć już z tym spokój. Trzeba też policzyć czas zrobienia przeróbki. Mam nadzieję, że to zrozumiecie, a z resztą według mnie było dosyć dużo czasu na zgłoszenie się, a te kilka godzin nie powinno zawadzić o liczbie uczestników.

Miłego wieczoru ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz