3 stycznia 2016

Purpurowe koncepcje

Hej!
Wiem, obiecałam Wam, że w dzisiejszym poście dodam relacje z tajemniczego miejsca, ale niestety nie znalazłam wystarczającej ilości ciekawostek, aby poskładać wszystko w całość. Musicie dać mi jeszcze troszeczkę czasu. Jeśli wszystko pójdzie dobrze to na weekend powinno być gotowe.
Teraz jednak, aby coś dodać zrobiłam sesję na padoku. Nie jest to typowe ujeżdżenie.







Muszę również zwrócić uwagę, że usunęłam parę blogów z polecanych. Jeśli chcecie to zróbcie to samo, ale po prostu na połowę z nich nie wchodzę, a to nie ma sensu, jak nawet nie wiem jak dany blog wygląda, a go polecam.



5 komentarzy:

  1. :D Ślicznie , czy mi się wydaje czy przerobiłaś zdjęcia , jak tak to w czym i jak? :DD PS.Wchodzę na SSO XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przerabiam zdjęcia rozjaśniając je na różne sposoby i rozmazując tło.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zdjęcia i zestaw są cudne! <3
      Ps.Gdzie kupiłaś owijki?
      ~Courtney Mousemountain

      Usuń