4 sierpnia 2015

Nowosci

Hej ♥
Ja już jestem w trakcie urlopu. Bardzo fajnie mi się jechało, tylko było na prawdę gorąco. Podróż trwała praktycznie cały dzień, dziwiłam się trochę, bo większą część jechałam po autostradzie. W wolnych chwilach udaje mi się wchodzić na Star Stable. Przez te dwa dni dokonałam kilka zmian :D Nie, nie, to nie są te złe.
Od dłuższego czasu gra zrobiła się bardzo nudna, a od koleżanki dostałam informację, że jest nowy, fajny klub. Właścicielką jest Vera Longbell, a nasze stowarzyszenie przybrało nazwę Omega Ghosts. Jak na razie bardzo mi się podoba i jestem miło zaskoczona.


Natomiast dzisiaj dostałam jakiegoś grymasu i postanowiłam zmienić fryzurkę. Jedna bardzo przypadła mi do gustu. Sami oceńcie.


Podoba Wam się zmiana? Jak na razie jest super. Zobaczymy co dalej z tego wyjdzie. I z klubu i z fryzurą. A może naszła era zmian i trzeba było porzucić to co stare. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz