20 lutego 2016

Ciemne moce znowu w akcji

Mówiłam, jestem.
Nie pozostało mi nic innego, jak wyłonienie zwycięzcy. Nie wiem, czy jeszcze przedłużyć termin. Wy tutaj zadecydujcie. Jak na chwilę dzisiejszą mam już osobą z najfajniejszym zdjęciem. Temat jak dla mnie nie był trudny, a nagroda atrakcyjna, bo aż dwa tygodnie Star Ridera.
 Trochę mi przykro, że Ci co się zgłosili mają takiego organizatora nie powiem gdzie. Zgłaszacie się, mówicie, że udostępnicie, a tu nic. Zdecydujcie się raz na zawsze, bo ja nie będę robić głupich konkursów dla trzech osób. 

Dobra, do rzeczy...
Dwa dni, albo trzy dni temu mieszkańcy wyspy mają kolejne problemy. Globalna Energetyczna Dominacja chce zrobić wszystko, żeby zdobyć cenny materiał i zniszczyć całe Jorvik.




Do tego walentynki nadal dają się we znaki i tym razem biedny Derek dostał kłopotów z listami, które porwał hulający w okolicy wiatr.
Kiedy już będziemy zwarci i gotowi możemy wyruszyć do centrum na małe zakupy.


3 komentarze:

  1. Czyli w ogóle ile osób spełniło wszystkie warunki? :v
    Sory, że nie mogłam uczestniczyć, góry, brak neta, kompa i Sso :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodziło mi o to, że np. ktoś nie mógł, ale byli tacy co się zgłosili, a potem mieli mnie w nosie.

      Usuń
  2. Trudno. Mieli czas. Wyłoń zwycięzce teraz :3.

    OdpowiedzUsuń