5 października 2015

Shire

Witom i o zdrowie pytom :3
Przychodzę ze świeżutką informacją o nowych koniach, które pojawią się już w środę, czyli za dwa dni. Oprócz tego polecam zajrzeć do mojego poprzedniego posta.


Według mnie są śliczne. Nawet nie wiem jak je opisać. Po prostu boskie :D Nawet takich to ich się nie spodziewałam! Do tego takie wielkie! U mnie raczej pojawi się kara piękność, ale zobaczymy, na filmikach wyglądają całkiem inaczej niż w grze, a do tego jest to prawie pewne, że będzie jeszcze trzecia maść.
Muszę jeszcze poinformować, że zapomniałam kompletnie o książce w niedzielę, więc w następnym tygodniu postaram się opisać, aż dwie. W sumie nawet dobrze się składa. A i jeszcze jedno. Przez ten tydzień zauważycie szereg zmian na blogu, ponieważ pracuję nad jakimś fajnym wyglądem. Baaardzo fajnym!



4 komentarze:

  1. Trzeci bedzie jakis jasniejszy, a moze myszaty. Zobaczymy jutro :D Mi nie za bardzo podobaja sie skarogniade konie, dlatego jeslo beda jednak dwa to kupuje karego. Jestem strasznie ciekawa czy sa wyzsze od fryzow/andkow 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom ja również jestem bardzo ciekawa, ale sądzę, że będą o wiele wyższe :D

      Usuń
  2. Strasznie mi się podoba kary, ale skarogniady też jest piękny♥. Mam OGROMNIASTĄ nadzieję, że przekonam mamę do choćby najtańszego sr, żeby chociaż je zobaczyć na żywo bo na sc to się nie zgodzi;D
    Bo tak na YT itp. to nie ta frajda xD
    I jeszcze cuś: zgłaszam cię na policje za ukradnięcie mojego powiedzonka!
    ~mmyszka, która jest ruda

    OdpowiedzUsuń