5 października 2015

Swietowanie czwartych urodzin Star Stable!

Hej!
Bardzo Was przepraszam, za to, że nie mogłam się zebrać na napisanie tego posta, ale no. Tak już jest. Wczoraj byłam cały dzień na nogach, wróciłam wieczorem i jeszcze musiałam się uczyć. Przychodzę więc ze zdjęciami dzisiaj :D

W piątek razem z Melissą jak już wspominałam razem urządziłyśmy sobie świętowanie urodzin. Na początku spotkałyśmy się w Jodłowym Gaju na torcie.


Potem obmyślałyśmy krótko jak mamy spędzić ten niepowtarzalny wieczór. Zaproponowałam, abyśmy wspólnie zrobiły rajd po całym Jorvik i odwiedziły wszystkie dostępne miejsca. Jednak Mel się nie zgodziła, ponieważ przegrzewa jej się laptop, a wiatraczek, którym go chłodzi działa bardzo głośno i pobudziłaby wszystkich w domu. Postanowiłyśmy więc, że pojedziemy do Fortu Pinta na dyskotekę.









Później nie robiłam już zdjęć, ponieważ przyśpieszyłyśmy. Kolejne fotki będą przedstawiały nasze wyśmienite pozy na dyskotece. Było fenomenalnie! :D










Później zaczęłyśmy puszczać mnóstwo fajerwerków, niebo było rozświetlone różnymi petardami. Raz strzelałam ja, raz Mel, a potem jeszcze dołączyły się inne dziewczyny :3
Na koniec zakupiłam koszyk piknikowy i poszłyśmy coś chapnąć w Urodzajnych Hrabstwach.




Potem taka krótka sesja jeszcze :D





Ale to nie wszystko kochani! Gdy Mel musiała iść, ponieważ jej babcia chciała już spać ja jeszcze siedziałam i do baaardzo długo. Moja rocznica grania w SSO, aż sama się o to prosiła.
Nocne pląsy to najlepszy sposób na świętowanie, a do tego z dziwacznymi pozami XDDD. 


Po dzikich tańcach poszłam puszczać fajerwerkiii! Łiiii! 




Nocą petardy wyglądają przepięknie! Nic dodać, nic ująć! A do tego tak rozświetlają niebo, że patrząc na zdjęcia można wyobrazić sobie prawdziwie puszczane fajerwerki! :D
No koniec już pojechałam do Jodłowego Gaju na tort.











I zakończyłam tym czym zaczęłam....


Było super! Mi się bardzo podobało i sądzę, że na dłużej nie zapomnę tego dnia. 
A Wy jak świętowaliście urodziny Star Stable? Razem czy z przyjaciółmi? :3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz