19 września 2015

Krotkie wyjaśnienia

Hej
Wiem, nie było mnie długo i uwierzcie, że aż mi głupio jest tu wrócić. Odeszłam bez słowa bo miałam jakby taką załamkę. Chciałam, aby te stare czasy wróciły. Czas gdzie nie wiedziałam, że istnieje w ogóle takie coś jak blog o Star Stable. Nie wyobrażałam sobie nawet jak można takie coś prowadzić i na czym to polega. Jednakże zrozumiałam, że technika idzie do przodu, a bloga nie trzeba prowadzić dla popularności. Naturalnie nigdy tego nie robiłam, nawet tak nie myślcie.
Blog będzie teraz prowadzony bardziej na spokojnie. W tygodniu może będę pisać, a może nie. W weekendy to mam nadzieję, że będziecie mogli się mnie spodziewać.
Przez ten czas wydarzyło się dużo rzeczy, a był to zaledwie tylko tydzień. Jeden tydzień bez bloga i już za tym zatęskniłam. Dziś powinny pojawić się jeszcze jakieś dwa posty. Na temat tych całych nowinek.
Jeszcze raz bardzo Was przepraszam, ale może każdy potrzebuje przerwy, krótkiego odpoczynku. Wybaczcie mi to moje odchodzenie, ale mam nadzieję, że nie będę musiała szybko odchodzić na poważnie.



1 komentarz: