23 września 2015

Podsumowanie roku

Witam :D
Mam dzisiaj taki jakby pewny zaciesz ze względu na te zajawki. Jedyne co mi się nie podoba to, ten teren. Nie wiem. Według mnie to po prostu takie no nie wiem. Chcą jakby unowocześnić ta grę, co mi się nie podoba, ale miejmy nadzieję, że to jedna z tych gorszych zajawek. W sumie te najlepsze zdjęcia zostawią nam napewno na koniec.

Prowadzenie konia
Jak sam tytuł mówi. Nic dodać nic ująć.
Więcej o tej zajawce już wkrótce!

Nowe rasy koni
Zajęły wysokie miejsca jeśli porównujemy prośby graczy. Chyba każdy się domyśla. który koń będzie pierwszą z tych ras. Widać to nawet bardzo wyraźnie na trailerze. Pewnie pojawią się w nowej stajni na Wyspie Padok.


Nowe miejsca
Jeszcze w tym roku, tak jak reszta zajawek mówi, pojawi się całkowicie nowy teren! Jak widać na pierwszej zajawce nie jest to nic specjalnego. No, ale zobaczymy.


Moje spostrzeżenie jest takie...
wybrali akurat to ujęcie, aby dać nam podpowiedź! Widzicie co stoi na górze? Tak to obserwatorium od drugiej strony. Wiecie co to znaczy?


Mogę się założyć, że żadna z Was się tego nie spodziewała. W takim razie nie są to ani Urodzajne Hrabstwa, ani Jorvik City. Dobre, co?
Oprócz tego dostaliśmy jeszcze takie zdjęcie - siedzibę GED. 


Ogółem jestem mega ciekawa jakie to wszystko będzie, ale nie ma u mnie takiego zachwycenia. Nie wiem. Może to dlatego, ze ta zajawka jest jakby nie pełna.

Nowe świetowanie
Przed końcem roku czekają na nas również inne rzeczy - Święta Bożego Narodzenia, Hallowen i urodziny SSO! W takim razie zostały wypełnione masą zabawy i prezentów. 

Świętujemy urodziny
Jak już wspominałam na początku października zaczynają się urodziny naszego kochanego Star Stable! Zabawa rozpocznie się już jutro. Czekają na nas różne niespodzianki, więc miejcie oczy szeroko otwarte!


Oprócz tego moja rocznica grania w SSO przypada w następny piątek. A jeszcze lepsze jest to, że jedenastego listopada mam urodziny. Kolejne miesiące będą wspaniałe!

Główny wątek
SSO zdradziło nam, że zimą czeka nas coś jeszcze. Nie zdradzili co, ale gracze są pewni, ze to będą zadania z głównej fabuły. Ja osobiście podejrzewam, że będą to zadania z Anne. Ona będzie uwięziona w wulkanie i... ojeju mam nadzieję, że tak właśnie będzie!

Ten post był pełen emocji! Aż się zmęczyłam... miejmy nadzieję, że wszystko rzeczywiście przejdzie pomyślnie i nie będzie żadnych przeszkód na drodze do sylwestra! :D 



2 komentarze:

  1. Mi się bardzo podoba ten nowy teren. Może dlatego, że tak jakby wiem co na nim było w stajni marzeń? :'aD

    OdpowiedzUsuń