30 września 2015

Urodziny!

Hej!
Dzisiaj były aktualizacje, a co z tym związane? Tak, urodziny naszej ekipy. Pamiętajcie. Drugi październik to bardzo ważna data dla nas. 
Jak wiecie z zeszłych lat na urodziny dostawaliśmy różne prezenty. I tym razem będziemy dokładnie tak obchodzić tę rocznicę, jednakże w trochę odnowionej wersji.



Oczywiście od dzisiaj, aż do kolejnej środy dostawać będziemy rzeczy do urodzinowego kompletu, który powstanie po zdobyciu wszystkich ubranek. Oprócz tego codziennie organizowane będą wyścigi w różnych miejscach Jorvik. Każdy z nich daje, aż 1500 punktów doświadczenia dla konia, więc jest to ułatwienie dla naszych kopytnych. W większych miastach również pojawiły się urodzinowe sklepy.


W takich sklepach możemy kupić fajerwerki do wystrzelania w odpowiednich na to miejscach oraz jedzenie dla konia. Możemy także zauważyć, że takie obszary jak Fort Pinta zostały przystrojone kolorowymi balonami. 


Ale pamiętajmy, że to nie wszystko. Przecież główną atrakcją jest...


tak to tort w Jodłowym Gaju, na który tak bardzo czekałam! W zeszłym roku nie mogłam, go zobaczyć, ponieważ jak los chciał konto założyłam dokładnie w dzień urodzin Star Stable i nie miałam jeszcze dostępu na teren dla osób bez Star Ridera.

Jak Wam się podoba to święto? Ja już długo na to czekałam :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz