7 września 2015

Zielona Dolina

Hej ♥
Jak tam po weekendzie? Dzisiaj znów ponury poniedziałek. Dla mnie był dosyć nietypowym dniem, gdyż na koniec miałam, aż trzy niemieckie pod rząd, co oznaczało nie zapowiedziany próbny sprawdzian i do tego zapowiedzianą na następną lekcję kartkówkę. Pięknie, czyż nie?
Umilając sobie powrót do szkoły wzbogaciłam się w nowego cudownego członka rodziny, z którym dzisiaj wybrałam się w teren. Wabi się Mistrebel, ale sądzę, że to będzie pierwszy konik, któremu nadam przezwisko, a mianowicie Faworek! Tak mi to jakoś do niego pasuje. Porobiłam kilka zdjęć z przejażdżki po Zielonej Dolinie, czyli również możliwe, że bardziej Wam znaną Greendale.


Postanowiłam oczywiście obrać te boczne ścieżki, ponieważ są ciekawsze.


Wejdzie, czy nie?


Udało się!











Ogółem ja bardzo lubię to miejsce, wydaje się takie tajemnicze, a zarazem przyjemne i bajkowe. Uwielbiam skakać przez różne pieńki i jeździć na tych kępkach ziemi.
A Wy gdzie najczęściej lubicie spędzać czas na Star Stable?



5 komentarzy:

  1. W sumie to nie wiem :V A jak tam Niemiecki, dałaś radę? :D
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś dałam. Trzy godziny. Boże... dalej to przeżywam XD

      Usuń
  2. Ymmm..
    Ujeżdżalnia
    Padok nad ogrodem w winnicy z każdej strony inny widok

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodajcie sb podpisy, a nie zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, pracuję nad tym, ale niestety dokładnie nie wiem jeszcze jak to zrobić. Sprawdzałam w internecie, ale zawsze robię coś źle.

      Usuń